Святкування села Ярчівці



Село…високий оберіг

І сині у житах блавати

Не відцурайся тих доріг,

Де в світ тебе водила мати…

(В.Вихрущ)
«Село моє, для мене ти найкраще на землі» під такою назвою в неділю
9 серпня жителі села Ярчівці святкували 250-річчя свого села.   
Перша згадка про  село Ярчівці датована 1765 року. В цю пору Ярчівці славились на всю Галичину стайнями, плекання чистої породи корів та арабських коней.
 Захід розпочався святковим богослужінням, після якого отець Василь привітав жителів  з величним святом, побажав здоров’я, щастя, радості, величних звершень та мирного неба над головою. Сторінками історії села провели присутніх ведучі Гошко Юля та Христина. Вірші читали Бодя Софія, Польова Віка і Таня, Савгіра Настя і Софія, Гошко Валя, Кирик Назар, Галела Валентин та Лаврик Марта. Юні Ярчівчани присвятили своєму селу пісню «Ярчівці – то село моє». Долучився і до свята церковний хор, який виконав пісні: «Ой у лузі червона калина», «Церковні дзвони» та «Боже, послухай благання». Слова подяки учасникам висловила вчитель Савгіра Ірина Йосипівна і побажала всім «Многая і благії літа».
В бібліотеці функціонувала книжкова виставка «Моє село – моя маленька батьківщина».



Світлана Маркевич,
бібліотекар бібліотеки с.Ярчівці

1 коментар: