Літературна подорож: «Тарасовими шляхами»



У бібліотеці-філії с.Білокриниця 9 березня було проведено літературну подорож: «Тарасовими шляхами». Присутні мали змогу почути розповіді про тернистий життєвий і творчий шлях Тараса Григоровича Шевченка.
Учасники заходу зачитали уривки творів: «І мертвим ,і живим ,
і ненародженим…», «І виріс я на чужині», «Мені тринадцяте минало», «Зоре моя Вечірняя» , «У Казематі», «Заповіт». У дитячому виконанні звучали пісні на вірші Кобзаря: «Думи мої, думи мої», «Вітре буйний, вітре буйний», «Садок вишневий коло хати». Музичний супровід забезпечувала зав. клубом Марія Беш.  
          Стало святим ідеалом для багатьох поколінь і для нас сьогодні  його пророчі невмирущі слова.
«… І на оновленій землі
Врага не буде супостата,
А буде син і буде мати
І будуть люди на землі»
В бібліотеці функціонувала книжкова виставка: «Кобзарю рідний, з нами завжди ти!».


Ганна Кульчинська,
бібліотекар бібліотеки с. Білокриниця
09.03.2016 р.

Немає коментарів:

Дописати коментар