"Любіть Україну і пісню її солов'їну" 
 під такою назвою відбувся тематичний вечір присвячений 21 річниці з Дня Незалежності України в бібліотеці с.Підгайчики.       
З вітальним словом до присутніх виступила бібліотекар  Іванна Костюк. 
     Скільки років наші українці чекали цього дня. Густо вкрили нашу землю депортовані в Сибір тисячі в'язнів сталінських Гулагів , Колими і пекучі степи Казахстану. Чи  маємо ми право забувати борців за незалежність України, які загинули, так і не дочекавшись цього дня ?! І ми не можемо нехтувати тим, що вже маємо,  що повинні захищати,  відстоювати і розвивати.
     Ведучі заходу  - Марія Гавий і Юля Дубова. Музичний супровід на вечорі забезпечувала - Наталя Матвіїшин. У виконанні якої прозвучала пісня
" Кленова Балада". Вірші про Україну читали : Яна Шуберт та Олена Козак. На заході  пролунали такі пісні: "Я відаю тобі любов", " Я Українка мамо", "Мати моя Україно", "Мамина сорочка", "Ми діти козацького роду " , "Хай цвіте червона калина", " Хочу я з тобою жить", "За все тобі я дякую". У цьому заході взяли участь: Люба Міловська , Роман Якимович, Аліна Зелінська, Ірина Костюк, Світлана Мізь, Олена Волошин, Руслана Зятківська. 
      У бібліотеці була оформлена книжкова виставка :" Ти у нашім серці - Україно, Ти у нашім серці назавжди". Біля якої було проведено огляд літератури «Незалежність-відновлення історичної справедливості».
     На закінчення тематичного вечора  всі учасники проспівали гімн 
"Ще не вмерла Україна".



   

   


       

        Іванна Костюк,
        бібліотекар  бібліотеки с. Підгайчики 
        2012р.

Немає коментарів:

Дописати коментар